
Zajęcia zdalne - Informatyka
Klasa 4
- Korzystając z podręcznika od strony 57 logując się na konto programu Scratch wykonaj przykłady 1-7 z rozdziału 10.3. (str. 57 – 59).
- Wykonaj z programie Paint kartkę świąteczną na Wielkanoc.
Klasa 5a i 5b
Z podręcznika wykonać następujące zadania:
Str. 88 ćwiczenie 2.26,
Str. 89 zadanie 1,
Str. 91 zadanie 2.
Klasa 6a i 6b
Przeczytać temat lekcji ze str. 90 z podręcznika „Animacja poklatkowa, część 1”. Proszę pobrać program Pivot Animator ze strony (http://pivotanimator.net) i zapoznać się z nim oraz wykonać cwiczenia z tego tematu.
Klasa 7a i 7b
1. Wykonać ćwieczenia w arkuszu klakulacyjnym z podręcznika w rozdziale o arkuszu kalkulacyjnym.
2. Przygotować programowanie w Pythonie - z podręcznika i z innych źródeł (można dostać za tę pracę ocenę: 6).